Filmtips


Vig unge. ;)

Har man inte sett den så kan jag starkt rekomendera den, i alla fall om man tycker om en actionfylld film med komedi i. Karate kid är nog en av de bästa filmerna jag sett, förutom söta Jaden Smith som är otroligt lik sin pappa (i både sättet och utseendet..) och grymma Jackie Chan, är det en film som visar hur man inte ska sluta kämpa, inte ge upp, den visar glädje, sorg och arghet på samma gång. Samtidigt som filmen är lite spännande och rolig, är den häftig och jag blev i alla fall man helt fast, jag ville se mer när filmen tog slut. Man tröttnar inte vill jag lova. 



Två grymma skådisar och jag måste säga att Jaden är väldigt duktig för att vara så ung.

Jag älskar denna filmen, kanske ni gör det också?

Kommentarer
Postat av: Miss C

Bra tips, måste se den då! :P

2011-01-04 @ 12:31:40
URL: http://missc.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0