i'm like a brownie

Godmorgon alla fina, underbara läsare!

Har för stunden lite hudvård åt mig själv, chokladmasken som jag brukar använda är underbar och håller än borta från att äta choklad... haha, jag blir nästan lite illamående av den söta chokladdoften den ger ifrån sig. Idag tänker jag ta det lugnt (som att jag inte gjort det resten av tiden under lovet..), fotografera lite och kanske fixa min dator, ska installera om den. Får heller inte glömma Melvin, kaninen, hans bur har liksom omvandlats till en svinstia nu under lovet...

Förresten, som ni kanske märker, är jag på bättre humör idag trots det sorgliga brevet vi fick igår. Jag har faktiskt tagit tag i det här med teater/drama kurserna, har varit inne på det ett väldans bra tag nu, men efter att jag och en kompis tittade på en teater så verkade det inte så spännande. Skådespelarna stod bara och prata konstigt, haha. Men, ska prova på det en gång, jag är ju som sagt intresserad av skådespeleri och även om teater och film inte är samma sak så är det bra att ha gått teater eller drama. Jag tror det är bra för en själv också och om jag vill hålla på med något liknande efter mina modellår.

Nu ska jag inte tjata så mycket mer, utan istället gå ut och fota min sockersöta kanin som ska få leka lite i snön! Ha en underbar torsdag, puss och kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0