Mitt Modellår 2010


Plåtades för ett företag som min bror jobbade med.


Gick modevisning för det grymma hårproduktsmärket Kevin Murphy. (Har tyvärr inga bilder från den visningen, men detta är en bild som jag tog när jag kom hem.)


Modell för Dental Mind, tandläkarredskap m.m.


Stod modell för Ida Larsson, detta är hennes bidrag till Sofie Fahrmans stylisttävling och gissa om inte hon vann också?! Inte konstigt med tanke på hennes snygga styling!


Fotades för Lindex Street Stories.


En bild från tidningen Nöjesnytt i Jönköping. Det var en riktigt rolig dag där!


Gick modevisning på Show up fashion award i Borås.


Lekte lite i studion med min bror, ett exmpel av bilderna som vi tog.


Fotade lookbook för en ny designer vid namn Ida Isabel Ponozo, märket heter Humble Ego och nästan alla kläder från höst/vinter kollektionen är redan slut. Så skynda, om någon är intresserad. ;)


Gjorde mitt första filmjobb. Jag spelade en flicka i en utav de sju sagorna i årets Julfilm på Götaplatsen i Göteborg.

Här även missat några castings plus två jobb. Men så kan det gå, man kan inte alltid finnas till hands, haha. Jag känner på mig att 2011 kommer att bli ett ännu bättre år med förhoppningsvis ännu mer modelljobb!

Ska lägga upp outfit bilder från hela året senare eller imorgon, kom på att jag heller inte har visat alla mina julklappar. Kanske ska ta och visa de sista? Vi får se vad jag hinner med! Vi hörs senare, ha en underbar lördagskväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0