Sommarplaner


Thailand 2011

Jag vet att ni är nyfikna på sommarens planer, så jag ska låta er veta.

Åker en vecka till Spanien i juni med mina två bästa vänner. Det är lättviktspackning som gäller och datorn får stanna hemma, jag förinställer inlägg och uppdaterar er istället när jag är hemma.

Fyra dagar efter hemkomsten från Spanien ska jag ha packat om för nytt, för 6 veckors tid. Då lämnar jag svensk sommar för att leva hotelliv på Korsika - dock mycket jobb.

Efter några veckors praktik/jobb kommer mina föräldrar ner för att stanna en vecka och sedan åker jag, tillsammans med dom, på äventyr runt på Korsika. Sedan bär det av till Nice där vi kommer att leva livet på Fransk Rivieran i en vecka.

Hela min vistelse i Franskrike kommer självklart att dokumenteras på bloggen och ni kommer att kunna följa mig som vanligt varje dag - fast i en annan del av världen! (Räkna med ännu roligare och intressantare inlägg under den tiden..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för praktik/jobb du ska till korsika för?? Ku planer!!

2011-06-04 @ 12:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0