Tjuvkika


Issa, Acne (style.com)

Okej, jag var tvungen att ta en titt på höstens visningar... Jag kikade tidigare i vår men då fanns det inte mycket att se och det brukar jag tycka är bäst. Jag vill inte redan börja tänk på höst och vinter. Dock är modet fantastiskt snyggt under den första perioden på höstsäsongen, helst ska man befinna sig i London eller Paris... I alla fall, jag hann skåda några fina trender innan jag stoppade mig själv från att titta för mycket på höst & vinter - kollektionerna.

- Färger, tack gode gud för det. Vi behöver inte endast gå i svart, kaki och mörka vinröda färger - även till hösten är det okej att gå och lysa lite granna, tjiho. Jag uppmärksammade också den manliga looken med herr-influerade skor med strumpor, hattar och kostymer. Mönster klickar, pälsdetaljer, spetsdetaljer och ljusa rosa toner var annat fint som jag la märke till.

Ps. På ett presskontor för ett tag sedan la jag på minnet att jackan med fårullspäls fortfarande är något att satsa på även denna hösten/vintern. Kanske ska ta och spendera lite pengar på en i år då...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0