Dom var finast på oscarsgalan!

Bättre sent än aldrig... här har ni mina favoriter:





Inte bara det faktumet att hon är och har alltid varit en av mina favoritskådespelerskor, hon ser lika vacker och snygg ut som vanligt. Matchar fint med röda mattan gör hon också och att hon vågar framhäva sina gjorda-för-rött-läppstift-läppar med blodrött läppstift blir jag glad av. Hade hon inte tagit vara på de där drömläpparna hade hon gärna fått ge dom till mig!



Filmvärldens nya stjärna passar perfekt i den ljusa, pastelliga lila färgen. Helt bedårande!



Att vara höggravid och samtidigt se så strålande vacker ut är bra jobbat. Jag måste bara se henne i filmen "Black Swan"...



Varför inte köra på något så enkelt som en helsvart klänning? Dessutom i vackert sammetstyg och minisläp. Åh så elegant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0