Inviger mina svarta converse.


Har nu invigt mina nya, svarta converse.. btw.


(Pappa jag lovar - jag har inte shoppat på NK! ... Vill inte göra honom orolig där borta på andra sidan jorden, haha.)

Jag idag. Knäppte av några bilder utanför husdörren när jag kom hem.

Jag orkar egentligen inte bege mig iväg till konståkningen, jag fryser ständigt, har ont i halsen och känner mig inte jättepigg. Dock så kan jag inte missa denna träningen som är inför vår vårshow om två veckor, bara att kämpa sig iväg med bussen... Måste kila nu, om vi inte hörs senare så gör vi det imorgon. Kram!

Kommentarer
Postat av: Mikael

hehe shopaholic syster!

När kommer du å hälsar på oss då? Du kan jobba lite i restaurangen!! =)

Kram kram

2011-03-18 @ 10:54:30
URL: http://mikaelalden.se
Postat av: emmmilllly

så snygg isabel!

2011-03-25 @ 18:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0