isabelalden.se


(mikaelalden.se)

OKEJ, DÅ blir den offentlig. Min hemsida som jag i snigeltakt byggt upp sedan januari är nu i tillräckligt bra skick för att kunna publiceras offentligt. Den är inte helt fullföljd kanske, saknas lite info och bilder men den är i rätt bruk för att besöka!

Så, nu mina kära vänner och fina läsare, är det bara att klcika sig in på isabelalden.se och få aktuell info om vad som händer i mitt modellande, ni får här en salig blandning av mina egentagna bilder och min modellportfolio.

Ett problem jag har är om jag ska låta bloggen ligga kvar på denna adressen eller låta isabelalden.se bli min personliga sida och blogg i ett. Besök min sida HÄR och lämna en kommentar i bloggen med era åsikter, tack!


Kommentarer
Postat av: mathea

Du är otroligt fin !

2011-03-09 @ 23:00:16
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0