Oops.





Råkade bryta mitt shoppingförbud idag. Attans. Men dock kan jag trösta mig själv med att jag verkligen hade ett ekonomiskt tänkade i köpte och det var definitivt nödvändigt.

Ni vet när man är brun och börjar tappa färgen och ser lite halvblek/brun ut i ansiktet? Ja, då är enda räddningen solpuder. Eftersom att jag inte äger något var jag ju tvungen att investera i ett. Det blev H&M istället för Isadora (en risk jag tar för min hy, snälla säg att min hy inte förstörs?). Alltså 59,90 istället för 169. Bra Isabel, ekonomiskt tänkande!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är nog lugnt! Tänkte oxå ekonomiskt för någon vecka sedan med att köpa den här och min hy har inte försämrats alls! Nu har ju alla olika hy iofs men jag rekommenderar iaf! ;)

2011-03-13 @ 13:33:59
URL: http://myatoz.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV: Ja, håller med! Skulle också ha varit osäker om jag inte hade läst på någon blogg att den rekommenderades starkt! ;)

2011-03-13 @ 21:15:37
URL: http://myatoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0