Runway surprise: Lady Gaga for Mugler

Dagens snackis förblir Lady Gaga's "överraskning" på Muglers visning. Tydligen hade Lady Gaga twittrar något i stil med "I'm making my debut as a runway model, walking in the MUGLER PARIS FASHIONSHOW 3/2."



 



Lady Gaga är verkligen i en klass för sig. Kul att det finns dom som vågar, allt handlar om att vara sig själv. Något ska man veta: Ingen outfit blir sexig genom att följa trender, bara genom att vara sig själv och visa sin personlighet. Det ligger någonting i det där med trender och personlighet, själv tycker jag att det är grymt roligt med mode och trender men det jag förmedlar genom min stil och mina outfits är mig själv, min personlighet... inte vad som är trendigt - trenderna får stå för inspirationen.

I övrigt tycker jag både illa och bra om Muglers visning(ar), är inte direkt något fan men underhållande och kul är vad denna visningen var i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0