2005


Hahaha.

Jag älskar att sitta och bläddra igenom alla mina gamla bilder, allt ifrån stan-bilder med kompisar till semsterbilder med familjen. Ibland skäms man över hur omogen varit en gång i tiden, men det är ju alla barn, fast man inte tyckte det då.

- Jag och mina kompisar gjorde sminkningar (hyfsat snygga faktiskt) på varandra och plockade fram snygga plagg ur min graderob och fotade varandra med posera jag inte ens visste existerade. Något som jag brukar komma och tänka på är hur mycket jag har utvecklats. Självklart ändras både kropp och ansikte, men så också ens stil.

Jag kan hitta en röd tråd genom de stiler jag haft under åren, men jag måste säga att om jämför med 2005 och nu... så har jag blivit lite... tuffare. Kolla in rosa, blommiga och färgglada jag med klacksko-väska i handen år 05 var detta alltså. Fast jag ska inte förneka, färg och blommor är hetare än någonsin just nu och jag gillar det lika mycket nu som då.

(Ps. Vill ni ha mer tillbaka-blickar så säg ifrån! Eller om det är något annat ni skulle vilaj läsa om... kommentera.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0