Böcker att läsa i sommar


(Olästa böcker på önskelistan inför sommaren...)
Jag är verkligen inte den personen som sitter hemma och läser, utan det blir bara än massa tidningsköp istället. Men, det finns undantag - under sommarhalvåret eller på semestern. Då går det åt många böcker. Det bästa som finns är att ligga och lusläsa en himla massa bra och härliga böcker i solen, särskilt till ljudet av havets vågor.

Sex and the city må vara både den bästa serien och de bästa filmerna som gjorts, och jag har inte läst boken/böckerna(?). I ärlighetens namn visste jag inte ens att de existerade, har letat men aldrig hittat. Men hallå, de flesta riktigt bra filmerna har någon bra bok eller story bakom sig, så varför skulle inte Sex and the city? När jag listat ut vilken av de olika satc-böckerna det är som gäller, ska jag springa och köpa den. Så även Modellsommar av Paulina Poroskova. Plus att jag alltid läser minst en bok från Sophie Kinsella, som är min favorit. Jag älskar En shopaholics bekännelser och en Shopaholic i New York, så jag tror inte att någon av de andra kommer att göra mig besviken...

Vart och vad läser ni helst en fin sommardag? På stranden, eller kanske i hängmattan? Rysare eller romantik? Tell me. Och ge mig gärna bok-tips! Jag tror ni redan har hajjat vad jag tycker om för böcker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0