Efter regn kommer solsken?


Jag häromdagen, en solig vårmorgon med latte i handen.

Okej, jag erkänner. Jag borde inte sitta här och skriva. Men det är ju så frestande. Att få dela med sig om allt och alla. Saken är den att jag egentligen borde öppna upp matteboken och plugga stenhårt. Jag är tyvärr inte typen som gillar teoretiska ämnen om det inte är så att jag verkligen är intresserad.

Idag har jag i alla fall haft den goaste dagen på länge. (Haha, nästan iaf.) Hade först hotelllektion i skolan, åkte sedan in till Espresso House med fina Linnéa för en längre frukost/lunch och efter det rundvandring på Radisson Blu. Bl.a. i sviten där både Michael Jackson och Madonna bott, fick lite smaskigt skvaller om den sistnämnda också. Haha! Fruktansvärt lugn och bra dag.

Vi hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh, är så nyfiken!!! :) stor kram

2011-05-04 @ 06:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0