För din hy



Ni önskade med skönhet, så här kommer något som jag själv är beroende av. Mina fina vitaminer. De hjälper otroligt mycket för hyn, hormoner m.m.

Kapslarna som ni ser är Nattljusolja och innehåller bl.a. Omega 6, dessa tar jag en 1-2 st. av varje dag (beroende på behov). B-vitaminer är väldigt viktigt för både hy, hår och naglar och det har jag ätit i några år nu. De vita pillerna är D-vitaminer, har hört att det är bra (särskilt på vintern när man knappt får något  solljus här uppe i scandinavien) för just tjejer. Detta sväljer jag gärna med citronvatten som är fruktansvärt gott och alla vet ju att C-vitaminer är bra, så varför inte?

(Psst! Bli inte oroliga, vitaminer kan man aldrig äta för mycket av. Kroppen kan bara ta hand om en viss mängd vitaminer och resten försvinner/tas inte upp av din kropp. Besök närmsta hälsokostbutik och hitta dina favoriter!)

Kommentarer
Postat av: nadja

tack för det bra tipset ska rusa och köpa b-vitamin nu :)

2011-05-22 @ 20:30:29
Postat av: hanna

Alltid jätte kul och intressant att läsa om detta!!! :)

2011-05-23 @ 08:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0