I love me for who I am - you should too


Foto: Beatrice Törnros

- be yourself no matter what.

Har fått två kommentarer ang. mina ögonbryn (haha) i föregående inlägg, antagligen av samma person eller två kompisar som försöker trycka ner mig av någon konstig anledning (haha nerds.. patetiskt är vad det är). Jag själv bryr mig inte särskilt mycket (mina ögonbryn är en del av mitt utseende, de är ej nopprade eftersom att jag är modell och jag är mig själv när jag inte nopprar dom, naturlig skönhet - hört talas om det?) men det finns dom som gör det, alltså bryr sig för mycket, men ej borde.

Vi alla ser olika ut, är olika och tänker olika och det är tillåtet. Vi är alla individer och så länge du själv är nöjd med dig själv så strunta i vad andra tycker och säger, för din åsikt är den enda som spelar någon roll i detta sammanhanget. Ni där ute, sluta innan ni faktiskt sårar någon på riktigt, en dag är det någon som tar åt sig... och det är erat fel. Guys, har ni inget bättre för er? Sluta vara avundsjuka och börja jobba på er självkänsla - för utan en sådan kommer man ingen vart här i livet. (Som ni redan tydligt bevisat. För vad är en person som inte har någon sympati eller överhuvudtaget vet hur man beter sig mot andra människor?) 

Thumbs up till er som vågar vara er själva - ta aldrig emot någon annans skit, det är bara synd om dom som slänger det på andra, för är det någon det är fel på så är det ju dom. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, de är bara avundsjuka som själva inte är vackra nog för att bli modeller.. de har inte tänkt på att typ alla modeller vill ha tjocka ögonbryn och att de är ett stort mode jusst nu?? haha

Du är dig själv isabel och är helt underbart vacker och verkar vara likadan på insidan också!! Ta hand om dig <3

2011-05-28 @ 20:27:42
Postat av: Linnéa

Mycket bra inlägg!

Gillar, gillar, gillar (Y)<3

2011-05-28 @ 21:05:01
Postat av: sanna

applåder, bra sagt!! dom är förmodligen bara avundsjuka.

2011-05-28 @ 21:08:27
URL: http://watergun.blogg.se/
Postat av: JULIA JASMINE

Helt rätt, du har otroligt fina ögonbryn som du har. Dem passar ditt ansikte sjukt bra.

2011-05-28 @ 21:21:55
URL: http://juliajasmine.forme.se
Postat av: klara

åå vad töntigt, fortsätt så isabel helt rätt! :D

2011-05-28 @ 23:09:43
Postat av: sanna

sv: tack ska du ha :)

2011-05-28 @ 23:31:24
URL: http://watergun.blogg.se/
Postat av: sofie

VACKER

2011-05-29 @ 21:58:53
URL: http://konstgjord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0