Inspiration för mig


Ivy från 90210 - Gillian Zinser

Allting som förbi passerar mig kan inspirerar mig, men det som inspirerar mig allra mest är faktiskt filmer. Där får jag inspiration från allt och till allt. Jag kan inspireras av allt från vackra miljöer till en karaktärs stil. Det sistnämnda är något som Ivy (Gillian Zinser) är förbaskat bra på.

Hon levererar grymma outfits gång efter gång. Hon har en avslappnad, bohemisk och chic stil som jag fastnar för direkt när det blir sommar. I början var jag negativ till henne i serien, men stilen har jag varit positiv på från första början - och nu älskar jag hennes roll den med. ;)

(Ps... hon är lika snygg på paparazzi-bilderna som hon är i filmen... hon hamnar därför på min top 3 över de snyggaste kvinnliga skådespelarna...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0